Aiy 😢 oğlumda da yaşamıştım bu durumu doktor hiçbirşey yok kanaman kırmızı olursa gel demişti. Çarşamba gününe randevum var sizce tehlikeli bir durum mu? Kasık ağrım yok. Gece olmuş lekelenme. Sabah uyandığımda gördüm. Devamı gelirse mi tehlikeli? Ne zaman tehlikeli oluyo?