Mavis_00 Yukarıdaki yorumlarda da okudumda tatlı yesin demiş heralde birileri size, asla öyle birşey yok hastalıkla tatlının ne alakası var tam tersi sağlıksız bir yöntem. Aşısı varsa korkmaya gerek yok zaten dediğim gibi kaşımasın, kremini alin 10 gün kadar sürer geçer. Evde çocukken geçirmeyenler varsa mutlaka onlarada bulaşma olasılığı var. Yemesine içmesine dikkat edin( tatlıya boğmayın) kremini alın birşey olmaz Allah’ın izniyle.