PrensinAnnesi2021 Hangi marka hangi modeli önerirsiniz. Özellikle gece görüşlü olmasını istiyorum. Bir de telefona aktarılması mi iyi yoksa elinde ayrı telsizi olan orda görüntüyü gösteren modeller mi iyi bilemedim.
tarcinlisahlep PrensinAnnesi2021 xiomi 360 var bizde gece görüşü de çok çok iyi. Kendi telefonundan indiriyoesun mikrofonu var hem duyuyor hem konuşuyorsun. Babam hediye almış beğendik biz.
PrensinAnnesi2021 tarcinlisahlep görüntü gecikmesi yaşanıyor mu telefona aktarilanlarda, ben de ondan alayım diyorum herkes övüyor
tarcinlisahlep PrensinAnnesi2021 internet hızınla alakalı canım o. İnternetin iyi çekmediği yerlerde oluyor evet ama evde internet güzel çekiyorsa hiç sorun olmuyor minik kıpırdanmasını bile görüyorsun. 40 ın içindeyken biz bebeği yatal odasında bırakır kocamla balkon sefası yapardık 🤣 telden saniye saniye kızımızı izleyerek tabii
nilesselin kesinlikle wifi kamera alin.. benimki xiaomi degil ama 1.5 senedir sorun yasamadim her yerden izleyebiliyorsun.. kendi ekrani olanlar hem pahali hemde eski teknoliji arttik menzilden çıkarsan gecmis olsun..ben 150 ye almistim her seyi mukemmel