Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki mama fiyatları sürekli yükseliyor kızım 1 yaşına giriyor artık 1 yaşından sonra mamasını değiştiren daha uygun bir mamaya geçen yada değiştirdiğinde sorun yaşayan oldumu fikir verirseniz çok sevinirim .Kızıma ek gıda olarak çorba,et türü yiyecekler vs hep veriyorum ama mama yemeden tokluk hissetmiyor sizdede böylemi durumlar?