Demet_k Bebelac nutrikonfor kullanıyorum. Kilosu da iyi mamada güzel. Katı mama olduğu için 1 numara büyük biberon başlığı kullanıyorum. Sindirimide kolay. Yalnız her mamaya 15 gün şans vermelisiniz. 3-4 günde olmadı bu değişeyim çocuğun bağırsak dengesini bozar. Bi ishal olur bi kabız. Bu dediğim mamada geçişte 2-3 gün kabız yapacak. Ama sabredeceksiniz vücut alışacak. Sonra kaka düzene girecek