Mahirinannesiiiii Kızlar bebeğim 10 aylık ama hiçbir çorbayı yemiyor ara öğündede hiçbirşey yemiyor gece yatmadan zar zor pirinç unu yediriyorum bu ara iştahı kesildi biraz dişmi çıkarıcaz acaba henüz hiç çıkmadı sizler iştahsız bebeklerinize neler yaptınız
ErtugrulAnnesii Mahirinannesiiiii genelde diş dönemlerinde bende hiç bişey yediremiyorum eğer iştahsızlığı başladıysa diş geliyor diyorum 😥 şu an o dönemdeyiz