Oğlum 2yaşında ve dün karın ağrısı olduğunu söyledi ve kustu baya sonra akşama kadar ne yediyse kustu midesini üşütmiştür dedik gece güzel uyudu ama şimdi her sabah yediği gibi yoğurt ve karadut özünü karıştırıp veriyorum bir kase onu yedi ve yine karnım acıdı diyo neden olabilir sizce aranızda böyle yaşayan var mı salgın Flan mı doktora gidicm ama bir size de sorum dedim