Melikeeeecansuu doğduğundan beri emmeye istekli bi bebek değildi bide gazlı bi bebekti ve tam süt indiğinde emmeyi bırakıyordu öyle öyle sütüm azaldı 4 aylıkkende emmeyi tamamen bıraktı aramadı bile çok çok üzüldüm hala eksik hissediyorum kendimi o yüzden