Oykulna1 Bebeğim sadece anne sütü alıyor 2 gündür kakasını yapmıyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Eminedilmen Oykulna1 10 güne kadar normal diyorlar canım hastaneye gitsen bile hiçbirşey yapmıyorlar sıkınıp ıkınıyor mu
Eminedilmen Oykulna1 bence normal anne sütünün çoğunluğu zaten bebeğin vücuduna gidiyormuş bizim mamada bile 2 gün yapmadığı oluyordu.