Siyahii 15aylık kızım hiç bilinçli bi kelime söylemiyo daha. Bir sürü şey söylüyo ama hiçbiri anlaşılır değil. Ne zmn anne baba veya daha bilinçli konuşmaya başlar?
Siyahii YigtnAnnesi dede diyo anladığımız ama onun bilinçli söylemediği😄 diğerlerini asla anlamıyoruz. Kaç aylıkken söyler acaba
Mom62636362 Siyahii Dede, dada, mama, meme, anne, baba. Ama hepsini tekrar halinde söylüyorlar dededede, babababa şeklinde 😂 anneyi bile anane diye söylüyorlar
Siyahii Mom62636362 ahh ona bile razıyım. Bazen anne dediğini duyar gibi oluyorum alıp öpüyorum kelimeyi tekrarlıyorum tekrar söylesin diye. Anne de diyorum bi daha susuyo😄
YigtnAnnesi Siyahii ozamanlar bizimkide öyleydi kuzum dert etme şimdi 19 aylık anne baba diyor bilinçli elma ya alma diyor gel giy diyor süte ut diyor 😂kediye pispisi havhava horoza üü araba diyor bebek diyor bak diyor bu kadar annnene bazen
Bety 17 aylık anne baba dede bilinçli söylüyor teyzene ver dediğim de kim olduğunu biliyor ama net söylemiyor
Siyahii Bety söylediğimizde anlıyo herşeyi. Mesela suluğu başka odadaysa hadi git suyunu iç diyoruz gidiyo içiyo getiriyo suluğunu. Anlamada değil de söylemede sıkıntı var şuan😊
Siyahii Bety zaten ağzı laf dolu. Hani gören diyo bu çocuk yakında konuşur diye. Öyle şeyler söylemeye çalışıyo ki anlamıyoruz ama söylüyo yani
Deletedmom636262 Siyahii bebekten bebeğe değişiyor ablamın oğlu erken konuştu benim oplum anca bağırıyor 🤣🤣 baba diyor ama anne 2 kere hep baba diyor babasının peşinde koşuyor 🥺