Bebeğim erken doğdu prameture bebek olduğu için bı sure kuvezde kaldı . Taburcu olduktan sonra hep kucakta uyuyor beşikte uyumuyor.gunduz babynest uyuyor gece kucakta şuan 2,5 aylık oldu nasıl alistircam tecrübeli annelerden yardım istiyorum agirlasrikca daha zor oluo kollarım çok ağrıyor sürekli kucakta olunca 😔bir yonetminiz varmı anneler umarım alıştırma için geç kalmamisimdir .