Arkadaşlar oğlum 9. Ayına girmek üzere kendini bildiğinden beri yüzünü örtüyle kapatır biz açmadan açmıyor oyun sanıyor ce e yapıyorduk biz de ama kendisi kapatıyordu hep daha sonra yüzünü ne bulsa onunla kapatıyor biz çekmeden çekmiyor bazen uyandığında da üzerinde örtü varsa direk yüzünü kapıyo ve bekliyo sonda kıpırdanmaya başlıyor üzerini örtemiyorum nasıl bi çözüm bulsam bilmiyorum oyun sanıyor kış geliyor yatağında dün tulumla uyudu çoraplı tulum ama yüzü soğuktu