Mercimegim_melegim Kızlar 23günlük bebeğim var ellerini ayaklarını titretiyor.Endişeleniyorum siz böyle biseyle karşılaştınız mı
Newmommy Mercimegim_melegim Benim kızımın bacaklarda kollarda oluyordu ara ara gelişimine dikkat ettim bir sıkıntı yok bazen bacakları eskiye göre nadir uykuda titriyor çok az 30 sn altında titremelerde sıkıntı olmuyor diye biliyorum ama bunun yanında kasılma vs varsa nörolojik olabilir deniyor takip edin kızınızı büyüme sürecine uygun davranıyor mu kasılıyor mu kaç sn sürüyor titremeleri
melek_42 Mercimegim_melegim canım bence doktor ile görüşmelisin İnan hafife alınacak bişey değil korkutmak istemem ama bir arkadaşımın da öyle idi şuan bit hastalığı olduğunu öğrendi ihmal etmeye gelmez talip et sürekli yapıyorsa doktora götür derim
Seldarel Mercimegim_melegim benim oğlumda da ilk ayında olmuştu. Çok sonradan anlayabildim açmış yediği yetmiyormuş o kadar üzüldüm ki. Görünce hemen yazmak istedim doyduğundan emin ol canım
Oyku123ss11 Üşuyodur canim benim bebegim de oluyodu usuyynce zaten cildi hemen morarmaya basliyodu mermer gorunumlu oluyodu
Mercimegim_melegim Asafemir insAllah öyledir canım ya internetten bi baktım nörolojik bi neden olabilir fln diyorlar korktum
Mercimegim_melegim Newmommy gelişimi iyi bi sıkıntımız yok ama öyle gördükçe endişeleniyorum doktor konrolümüze de var daha
Nazife İnternette bir yerde okumuştum bebekler titrediğinde üşümekten değil muhtemelen aç olduğundan kan şekeri düştüğü için titrermiş ne kadar doğru bilemem tabi karnı tokkende oluyormu
Mercimegim_melegim Nazife genelde altını alırken farkediyorum yada ağlarken ama aç kaldığını düşünmüyorum çok emen bi bebek çünkü
Lolipop Mercimegim_melegim kesin bilgi cvp icin nörolaga görünün iciniz rahat eder en azindan insallah hic biseycigi yoktur
fatima Mercimegim_melegim bizimkinin elleri titriyordu, uykusu gelince.. takip edin ne zaman yapıyor ne sıklıkla yapıyor. titremeler genelde 6. aydan sonra azalıp kayboluyor
fatima Mercimegim_melegim bence çok normal canım. takipte kal ilk 6 ay normal diyorlar. zaten teşhis koymaları içinde 6 ayı geçmesi lazım inşallah gerek kalmaz hiçbirine.. sağlıcakla büyütün 🌸
Tugba2626 Mercimegim_melegim benimde çenesinde vardı. Doktora sordum şuan kasları zayıf güçlendikçe geçecek dedi. Seninkide öyledir kaslarını kontrol edemiyordur