ubannesi10
Ben ogluma 6 aylık iken aldım ilk etapta 5 -10 dj koyuyordum giderek arttı şimdi 11 aylık hiç bir zararini görmedim kendisi yürümeye ve koltuklara tutuup ayağa kalkmaya da başladı aksine yararı oldu bence tabi benim fikrim bu .. yürüteç bilinçsiz ve uzun süre kullanimda zarar veriyor canım 6 7 aylik bebeği 1 saat yurutece koyarsak elbette duruş ve kemik bozukluğu yapar birde heryere rahatça ulaşıyor olması ve ilerleyen aylarda kapı eşiği ya da halıya takılıp öne doğru düşebilir bunlara dikkat ettiğin sürece bı zararını görmezsin kendi kanaatim..