Egem06 biraz daha bekleseydi iyi olurdu ama bulaşmaz merak etme bulaşıcılığı 10günden sonra bitiyor diye duymuştum bu arada ben oğlumla covid geçirmiştim ama babamlara gelmiştim o yüzden burada kaldım karantinada babamla, eşim evdeydi. 14gün sonunda gitmiştim evime, çok şükür eşime bulaşmamıştı ama ne olur ne olmaz diye bir hafta daha evde kalmıştık eşimle de.