10.günden sonra bulaş olmuyor diyorlar ama insan evladıyız işte rahat edemiyoruz emin olmadığımız bilmediğimiz için. Ben negatife dönmüşmü test vermeye gittiğimde 15.gün zorla kavga dövüş yaptırdım bulaş yok 10 günden sonra yapamayız test sayısı az diye zorla yaptılar. Arkadaşınız biraz düşünceli olmalı bu konuda korkmanız çok doğal direk hayır diyemiyor iseniz eş ailesinden biri gelecek deyin Ya da bir yere gitmem lazım deyin.