Birprensesannesiii3850 Kızlar normalde bugüne kadar adet olmam lazimdi gecen ay 4 nde olmustum ilk defa gecikme yasiyorum genelde hep erkene çekerdi🤦♀️1 ayda 1 kere korunmali ilski oldu ama adet olmadm sorum şu kaset test yapsam gebelik varsa cikarmi
Havva1992 Eger gununuz gectıyse cıkar canım benım 3 gun vardı kaset tıpı testte cıkmistı senin gunun gecmıs varsa cıkar
Birprensesannesiii3850 Havva1992 normalde bugün olmam lazimdi ama hic gunumde olmazdim hep erkene cekerdi o yuzden korkuyorum. Eczaneden alicam insallah Hamile degilmdir Rabbim önce olmayanlara nasip etsin insAllah🤦♀️
Birprensesannesiii3850 Ee011 bilmiyorum ki daha önce günüm gelmeden olurdum dogumdan itibaren düzenli adet gördüm bu ay günüm geldi daha adet olmadim iyice streslendim kizim daha 5 ay 20 günlük ister istemez stres yaptm burda korunmali bile hamile kalan gördüm iyice korktum
Ee011 Birprensesannesiii3850 bende sizin gibi şüphelenmiştim düzenli olduğu için doğru korunma yöntemiyse olmaz ama kaçak göçek şüpheli bi durum varsa oluyor bende ihtimal vermemiştim hatta yanlış diye tekrar yapmştk Allah isteyenlere versin inş.