Nzdl merhaba ben 4 yıl önce cektrdim hamile falan değildim kokluydu dişlerim zor çekildi ama normal çekim gbi oldu sonucta ve hap olarak bisey vermediler ağrı olunca parola içtim makarna yedim cignemeden yuttum bıkac gün ve geçti 1 dışım sadece çeken kişi acemi diye kokunu içinde kırdı dişimi orda müdahale ettiler cerrahi p zamanda hap verdiler sanirim ama sukur hemen geçiyor ama emzirirken antibiyotik nasıl olur doktora mutlaka sorun ama korkmayın gercekten geçiyor 1 gun sonra falan yavaş yavaş çekilen ağrıya degmezmis