Esra3775 Deletedmom_21 bi süresi yok istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz bebeğin tc si ve anne yada babanın tc si ile sosyal hizmetlere gidip yapabilirsiniz 45 yada 50 gün sonra yatıyor.
Gizemmcb_1 Hastaneden çıkarken anlatmıştı hemsıre bize esımde 2 gun içinde basvuru yaptı postaneden basvuru yaptı sanırım tam olarak bılmıyorum benım kımlıgımle yapmıstı bebegım 2 ay 10 gunluk olunca para yattı hesabıma 300 TL İlk cocuk
Fff123 Deletedmom_21 süt parası için sgk ya gidiliyor canım senin ya da eşinin sigortalı çalışan olması yeterli bir hafta sonra 232 TL yatıyor