HiraNurveAnnesiii Vallaha 4 gündür pert oldum ateşi var ,hasta kızım birde şimdi popusu çok kötü kızarmış oturamıyor ağlıyor zeytin yağı sürdüm ,krem olarak sudocrem kullanıyorum birde evde mustela var nasıl geçer ki bu
gercektenyetooo HiraNurveAnnesiii hametan kullanın mavi olanı sürüp biraz bekleyin hemen baglamayın hemen geciriyor
Leylacq HiraNurveAnnesiii ben bunu 1 ay çektim ağlıyordum artık. Travazol alın. Zaten pişik kremi olarakta geçiyormuş. İnann yarın yok olacak.
melekdag HiraNurveAnnesiii vazelin sürün benim oğlumunda baya kızarmıştı bir günde hafifletti faydasını görürsünüz
Deryameva HiraNurveAnnesiii Islak mendilini sabunla yıkayıp kullanın benim kızım ıslak mendil değişsin hemen kızarıyor hala yenidogan havlu kullanıyorum.Bir de sudocream tarzı şeyler kullanmayın havayla temasını kesmiş olursunuz kantoron sürün açık bırakın bol bol .Benim kızım alerjik bazen yediğim şeyler yapıyor dün olmuş sunaj altı açık uyuttum
Armesss Evet travazol çok iyi bir de hakiki zeytinyağının kavurun öyle sürün diğer şekilde etki etmiyor