elcn4139 cok fazlı ve kolik bir bebegim vardi.. 3 aya girdigimde gaz bitmisti aglamalarfa simdi3 ay 24 gunluk ayaklar hep karinda bazen osuyor bazen osuramiyor. ıkınıyor surekli ikinmaktan mama yemiyor. zaten 1 2 haftafirda mama reddi yapiyor
Rozan Dr bebeğin çok gazı olursa kaynar suya attığınız kimyondan bir çay kaşığı bebeğe verin demişti. denemiyorsanız öneririm. Bide banyo yapınca gaz çıkarıyorlar sıcak du iyi geliyor.