ayse14 Kizlar merhaba,ilk adetimi 8 ay sonra oldum suan ikinciyi olmam gerekirken 15 gun gecti,biliyorum duzensizlik oluyormus ama 3 5 gunden fazlasini yasayan var mi boyle?insan kendinden emin olsa da icine bi kusku dusuyor yine de..
Emineygt ayse14 valla benimde düzensiz geçen ay 25 inde olmuştum Eylül ayında olmadım test yaptım 5 gün gecikmede negatif çıktı bugün yine yapcam nolur nolmaz düzensizlik oluyormuş evet benimde normalde de duzensizdi ama insan supheleniyo yine de