Arkadaşlar merhaba bu saatte yazıyorum. Emzirmeyi sonlandırdık iki gün oluyor. Kızım gece uyanıyor gezdirip uyutuyorum biraz uzun sürse de yatıyor. Ama sonrasında benim uykum açıldığı için öylece oturuyorum. Üstelik çalışıyorum da. Kızım 1.30 da uyudu geri ben hala ayaktayım zaten çok zor uyuyan bir insanım. Ben ne yapacağım böyle 😓