Merhabalar, biz şu an ailecek covid geçiriyoruz. Bize de 14 aylık bebeğimiz bulaştırdı. Bebeğimiz de bakıcısından kaptı. İlk kez, gece yüksek ateşi olduğunda fark ettik 3 gün ateş yaptı calpol verdik. Ateş dışında pek belirti olmadı açıkçası. Biraz mızmızlığı vardı. Teste gittiğimizde doktor boğazının şiş olduğunu söyledi. Bu bizim bebeğimize yaptırdığımız 3. Pcr testi oldu. Doktorunu aradık napalım diye ateşliyken demir ilacını vermeyin dedi. D vitamini ve çinko,cvitamini takviyesi vermemizi söyledi. 3 günün sonucunda calpol vererek 6 saatte bir toparladık ama ateşi 38.7’lere bile çıktı. Şu an o iyileşti (6. Günümüz) durumu çok iyi. Biz babasıyla hala hastayız. O yüzden hiç korkmayın bebekler gerçekten kolay atlatıyor. Bir de bu süreçte iştahı biraz düştü bol bol emmek istedi. Emziriyorsanız onun da faydası olduğunu söylüyorlar. Gece milyon kere uyandı ama her seferinde emzirdim faydası olsun diye.