Minikyavruum merhaba biz de 50 günlüğüz ve emerken ve de uyurken gazdan anırıyoruz. :( şimdi doğru mu anlıyorum?
Önce omza koyup 10 sn pitpitliyoruz. Birsey çıkmıyor. Yatırıyoruz. Sırt üstü mü, yan mi, yüzükoyun mu acaba? 🤔 hemen alıp 20 sn daha pitpit. Öyle mi?