Ist2121
Biz 3. Gününde gaz damlası başladık, pipisinden kan geliyor sandık ama bezde kiremit rengindeyse korkma. O zamanla geçiyor, normalmiş. Şuan 25 günlük olduk ve gaz damlasına tepki vermiyor. Damla değişeceğiz. Alt açmada aynı sorunlar vardı, açınca ağlıyordu. Artık ağlamıyor, mutlu olmaya başladı. Alışma süreci sanırım