Elem27 canım bende kullandim ama benim bebegimde kilo aldırmadı ve tadını da begenmemisti kızım mamayi degistirdik biz sanki iciyodu ama doymuyo gibi hissediyodum sonrasknda da zaten kilo alamadigini görünce biraktim hemen suan Aptamil kullanıyorum ve kilo alimindan cok memnunum