Meraba bayanlar bebeğim 15 aylık olmak üzere hep memeye düşkündü ekstra bi durum değil ama son 1 aydır bu meme düşkünlüğünün yanına birde benim koltukta devamlı oturmami istemesi eklendi köşe bi koltugumuz var illa o köşeye oturcam o da arada oyun oynayip oyuncaklariyla arada gelip emecek (bu aralar yarım saati geçmiyor gelip yakama yapışıyor) ben emmesi konusunda hiç kısıtlama yapmadim 2bucuk aylıkken sütüm kesilmişti sütüm geri gelsin diye çok uğraştım damla bile gelmezken 4 aylıkken geldi sütüm ve mamayi bıraktık şükür sanırım bende bu yüzden istedigi kadar emsin diye karismiyorum ama bu koltukta oturma işi olmuyor yaa başkası otursa gidip çekiyor beni elimden tutup götürüyor köşeye otu otu diyor🤦 tüm günüm orda oturarak geçmeye başladı elbette beraber de oynuyoruz falan ama bakiyorum kendi oynuyor ben kalkip bi isin ucundan tutayim desem başlıyor ağlamaya ben bi yandan şarkılar söylüyorum yada yanıma getirip ben mutfaktayken eline oyuncak tencere tava v.s veriyorum yok duymuyor bile beni pacama yapışıp kalıyor tek kalma korkusu olsa yanimda olmak ister nedir bu yaa sizin bebeler de böyle mi gecici bi durummu artık çok bunaldım yemeği bile oturup masada yiyemez oldum