Merhaba kızlar, kızım 3. Ayına gircek ve benim sütüm azalıyor önceden dolduğunu hissederdim şimdi bi dolgunluk olmuyor. Emziriyorum ama doymuyor malesef mama kullanıyoruz ve bu mama verme arttı çünkü doymuyor. 5 dakika emiyor sonrasında bırakıyor ısrarla vermeye çalışıyorum emip emip bırakıyor bi sıkıyorum süt gelmiyor 😔😔 nasıl artcak bu süt bu durumu yaşayan bi çözüm bulan var mı nolur yardım edin