Laylaylaylaylom Kızlar 21 aylık kızım tam bir buçuk saattir durmaksızın ağlıyor kafayı yemek üzereyim anlamiyorum da derdini lütfen biri bı içimi ferahlatacak birşey söylesin calpol bile verdim kar etmiyor
Sarekuzu_19 Laylaylaylaylom Belki yattığı zaman nefes alamıyordur yada azı dişleri geliyor olabilir onlar çok sancılı zor çıkıyor
Laylaylaylaylom mom54546 Simdi ayağımda daldı çok şükür ama bunu haftada birkaç kez yapıyor bu aralar bir de üç gündür horluyor sanırım balgamini tam çıkaramadı ondan da olabilir mi acaba elim ayağım dolandi
Laylaylaylaylom Sarekuzu_19 Son 4 azı disimiz kaldı belki distir diye tatlı kaşığıyla calpol vermistim ama bu horlama rahatsız ediyor şimdi uyudu gozlemledigome göre nasıl kurtulacağız bu balgamdan bilmiyorum
Sarekuzu_19 Laylaylaylaylom bebeğinizi dizimize yatırın elinizi kubbe yapıp sırtına aşağıdan yukarıya doğru vurun tam anlatamadim internette detaylı anlatır birde bunun icin tereyağlı pekmezmi öyle bişey yapiyorlardi
Laylaylaylaylom Sarekuzu_19 Doktoruna uyurken videosunu attım iliadin pediatrik sprey kullan beş gün dedi bugün verdim bakalım çok etkilemedi su ama birkaç gün sonra belli olur teşekkürler tavsiyeniz için ama benim bebe öyle benim önüme yatmaz duran bir çocuk değil tereyağı pekmezi denemiştim boğazlarını gerçekten yumuşatıyor hastalandığında yapıyorum