Seray34 Oğlum 1.5 yaşında bugün bi baktım kaynanam çiğ köfte vermiş az bisey içinde bi sürü baharat var sonuçta inşallah bisey olmaz çocuğuma ya deliricem
buselidunya Seray34 ya 1 buçuk yaşındaymış baharatı normalse bişey olmaz tamam da, bebeklere kendi kafalarına bişeyler verilmesinden hiç hoşlanmıyorum neden ya neden😒
Sarekuzu_19 Seray34 Ya belki linclenicem ama kızım 27 aylık bizle birlikte yarım dürüm yiyip şalgam içiyor 😅Sizden izinsiz vermesi çok yanlış ama temiz bildiğiniz yerden aldıysa sorun olmaz
edinamoreno Deletedmom896 kız sen ne olumlu bir insansın cidden hangi konuşmada senin yorumunu görsem AA diyorum maşallah sana hiç olumsuz ara bozan bir yorumun yok taktir ediyorum valla 👏🏼👏🏼🥰🥰
nurelem Sarekuzu_19 ne kadarda vermek istemeden onlar istemekte direniyorlar bazen pes edip bende yediklerinden veriyorum artık
Maviyesil121212 Sarekuzu_19 neden linçlenesiniz ki ? Benim kızım da 2 yaşından beri biz ne yersek tadına bakar beğenmezse bırakır :) marul arası çiğ köfte olsun kebap olsun şalgam olsun hiç kısıtlamam baksın tadına beğenmediğini yemiyor zaten içinde kalmasın ki gayet de faydalı şeyler
Sarekuzu_19 nurelem Bende çok savaştım baktim kendime yapıyorum artık çok zararlı olmadığı sürece veriyorum yoksa olan evliliğime oluyor
nurelem Sarekuzu_19 hamileliğin boyunca bir bardak kola içmrdim ama çocuğum kolatı görünce çıldırıyor her defasında ortalığı yıkıuor o yüzden kendime kolayı yasakladım çocuğumada kola diye suyun içine pekmez karıştırıp içiriyorum ancak o şekilde vazgeciryorum ama neden böyle bilmediği şeyi içmek isterler anlamıyorum da
Sarekuzu_19 Maviyesil121212 Bazen çok ters cevaplar alıyorum o yüzden bazı anneler çok karşı böyle yiyeceklere bende çok zararlı olmadığı sürece herşeyi veriyorum neyi tatmak isterse yiyor
Sarekuzu_19 nurelem Bende aynı sekilde veriyorum çevrede biz icmesekte içenler oluyor görünce istiyorlar Allah’tan tadını bilmiyorlarda inanıp iciyorlar 😅
[silindi] Seray34 Benim bebeğim de 1 buçuk yaşında. Doktor artık her şeyi yiyebilir diyor. Biz yerken o da yiyor çiğ köfte. Hatta acı diyor, yine istiyor. Yani oturup bir kilo yemiyor zaten, küçük küçük birkaç parça yiyor isterse. Korkmayın bir şey olmaz 🥰