Asi-Asi Rabia1309 dökülmek de laf mı. Dökülenleri toplasam yastık çıkıyor. Ben bu hafta doktora sorucam bunun bi ilacı var mı diye
Asi-Asi Rabia1309 postun duruyorsa hala yazarım 😊 ama herkes sonradan yeniden saç çıktığını söylüyor misal annem 68 yaşında saçlarında tek bir boşluk bile yok
Asi-Asi Rabia1309 unutmuşum yazmayı. Dökülme için doktor çinko hapı verdi kullanıyorum 1 hafta oldu henüz bi etki yok