Minik_kusummm Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama damarları küçük olduğu için verilen sıvı genişletiyor ve fazla geliyor minnaklara o yüzden şişmiştir korkmayın iğnelik vs bir durum değildir ki içerisinde plastiği kalıyor iğnesini alıyorlar.
Benim kızım bir hafta boyunca yedi 4. günü şişme yaptı prensesim de 😔😔
Diğer elinden açtılar 😔
Allah’ım şifasını versin kuzumun 🤲🏻😔