Kızlar bebeğim 9 aylık heves ediyorum alayım dursun diye ayağına göre almam gerekiyor biliyorum doğum gününde alayım diyorum ocak ayında ama bu sefer de kış var nasıl yapmalıyım sizce bot tarzı bisey mi yoksa yazı bekleyip spor ayakkabı mi almam lazım