Hanımlar merhaba, kızım 15.5 aylık. Uykuları düzenliydi gece çok nadir kalkardı. 4-5 gündür uykuya çok zor geçiş yapıyor. 2.5 saat ayağımda salladığımı biliyorum ve minimum 1 saat🥺 özellikle gece uykusunda yatırdıktan yarım saat sonra çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ve belli aralıklarla bu devam ediyor, az önce de uykusundan inleyerek uyandı.. Yeni diş geliyor desem çıkmayanlarda şişlik vs. Yok. 1. Azı dişinin yarısı çıktı, bu ağrı yaptığı için mi uyumaya direniyor? Yoksa bir süreç mi?