Bursa97 Merhaba sizi en iyi ben anlarım diye konuya girmek istiyorum😆 benim kızım da hiç emeklemedi yaşıtları tutunup kalkıyordu, emeklemeye çalışıyordu kızım sadece oturuyordu 13 ayına kadar bekledim belki yürür emekler diye yine olmadı sizin gibi kafama takmıştım nörolojiye götürdüm birşey çıkmadı bazı bebekler tembel oluyor dedi doktorumuz ve kızım tam 14 aylıkken yürüdü hiç emeklemeden birden yerinden kalkti yürüdü 😁 şuan 3 bucuk yaşında ingilizce şarkılar biliyor, renkleri ve sayıları İngilizce sayıyor çok şükür hiç bir şeyi yok. Demem o ki ne zaten emekleyecegini ve ne zaman yürücegine bebeklerimiz karar veriyor sıkma boşuna canını 🥰