Kızlar oğlum 1 yaşında. dün koltuktan düştü 40 cm vardır, şükür takip ettik 24 saat ama dünden beri sürekli gözlerine bakarken dikkatimizi çekti kaşlarını kaldırıp gözlerini kırpıyor sonra sıksık kırpıyor gözlerini. Hani gözümüze birşey kaçar ya onun gibi. Neden olabilir? Çok canımız sıkıldı evet şimdi yazan olur tv izliyor bence en büyük sebebi bu olduğunu düşünüyoruz ve Tv kapalı oturduk bugün. Fark ettiğimiz şey birşey yutarken daha çok yapıyor acaba boğazı mı ağrıyor diyoruz 🥺 bilemiyorum ne olduğunu salı günü doktora gideceğiz gözü için. Uzun oldu şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻