masal2323 tam olarak bilmiyorum ama hamile kaldıgımda altta yatan hastalıgım hamilelikle dısarı vurmus o zaman kalıcı yada gecici oldugunu söylemiyolrdı kortezon kullandım doguma kadar rskli gebeliktim hatta o ilacı kullandıgımda ama cok şükür atlattık dogumdan snra kontrole gittik eski düzenime geri geldim