Hanımlar kızım doğduğunda ufak taşınabilir beşik almıştık gayette memnun kaldım 7 ay boyunca kullandık havalar ısınınca kızım rahat edemedi topladım bende kızıma yer yatağı yaptık yayılarak yatmayı seviyor bide sıcaklar bastırınca daha rahat etti. Kızım şimdi 1 yaş 1 aylık havalar soğumaya başladı yer yatağında yatamaz artık beşik alacağız ama park beşik mi yoksa önerebileceğibiz başka beşik var mı ileriki yıllardada kullansın rahatca istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum hemen almam lazım çünkü beşiği 🌸🥰