Kızlar 2 yaşında oğlum var emzirmeyi bıraktık neyden kaynaklı bilmiyorum ama bu ay adetim gecikti emzirmeyi bırakınca hamile olma ihtimali çok diyorlar herkes test yap diye üstüme geliyor 😂 ilk gebeliğimde test yapmadım kan testi ve ultrasonda öğrenmiştim bu eczanedeki testleri yapmak için garanti olması için kaç gün geçmeli adet biliyor musunuz