Merhabalar 🌸 Oğlum şubatta 3 yaşını dolduracak , kızım ise 15 aylık oldu. Ayrı odalar yaptım Onlara. Oğlum uzun süredir sorunsuz uyuyordu kesintisiz. Şu 15 gündür ne olduysa ( sanırım kardeş kıskançlığı diye düşünüyorum ya da korkuyor şaşırdım kaldım) geceleri kalkıp kalıp bazen ağlayarak çoğu zaman sessizce yatak odasına yanımıza geliyor. Zaten ben yatağımda yattığım yokta. Kız emiyor emzik niyetine onun odasındayım sürekli. Kafayı yicem şimdi oğlanın odasında yatıyoruz üçümüz oğlanı düzene koyayım istiyorum yine. Ne yapayım nasıl yol izleyim bilemedim. Kız da diş döneminde iyice düştü bana emmeye gece 4 kez falan kalkar. Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻🌸