2 buçuk yaş var. En zor zaman dilimini seçmişim mübarek. Kesinlikle tavsiyem ya çok daha erken olup birlikte büyümeleri ya da anaokulu dönemine gelince kardeş düşünülmeli. Allah ‘ım yoklukları ile imtihan etmesin,her bir saç tellerine ayrı bin şükür ama hayatımın sınavını veriyor gibiyim. Çok zor çok .