Muverrih öncelikle geçmiş olsun. Biz yeni atlattık karantinamız dün bitti 15 sylık ikizlerimde oldu malesef burun akıntısı olmadı ateş ve ishal vardı. Ateşi zor düşürdük ishalde yaklaşık bir hafta sürdü geçti çok şükür atlattık inşallah değildir insanın içi gidiyor kendim çok ağır atlattım ama inan zerre umrumda olmadı bebeklerime kahroldum