TugbaE8 bende epiduralli normal doğum yaptım 8 cm açıklık vardı iğne yapıldığında epidurali yaptıktan sonra bebeğimin kalp atışları yavaşladı orda bi korktum hemen ağzıma hava verdiler doğumu falan hep onunla yaptım onun dışında bi problem olmadı zaten bana epidural çok geç yapıldı 8 cm açıklığım vardı zaten iğneden 45 dk sonra ben ıkınmaya başladım 10 cm olmuştu yani düşünün