Kızım 18 aylıkken hamile kaldım şimdi 28 aylık küçüğüm de 1 aylık hala emiyo büyük kızım hamileyken de hiç kesmedim ama süt yok denecek kadar azdı erken doğum falan da olmadı doktor kes dediği halde kesmedim ama bazen keşke ilk hamile kaldığımda bıraktırsaydık diyorum çünkü kızımı memeden kesemiyorum çok ağlıyo sürekli istiyo