Saripapatyaannesi34 Merhaba kızlar sadece dirsek kısımlarimda böyle yaralar çıkıyor dönem dönem bazen kanatıyorum bazen böyle kuru oluyor nedir bu çok rahatsız ediyor beni doktora gitmeli miyim yaşayan var mı hiç? https://imgyukle.com/i/AFSyH
Rehoo Saripapatyaannesi34 valla benim dirseğimde var azcık ama avuç içimden bile az bi kısımda sadece sağ dirseğimde kaşınıp duruyor
Ygtakn Saripapatyaannesi34 sedef canım ben sedef hastasıyım yaralarım cıkıcagı zöana bu şekilde oluyor stres sıkıntı üzüntü durumunda yaralar cıkıyor daha da artıyor o yğzden ğzüntü yasak ve bi cildiyeye git koruyucu krem yazar
Saripapatyaannesi34 Tugceonrdml_ oda geldi aklıma ama sadece hep bir bölgede bayadir da var başka bir yerimde yok çok ilginç ya