Hanımlar merhaba 1 haftadir oğlumu yanımda uykuya geçirip beşiğine atiyorum sadece arkasına pış pış yaparak yine de deliksiz uyumuyor tabi.Gece mama içecek illa.Genelde mama içerken uyuyor ama bazen uyumuyor.Bazen de beşiğe atarken uyanıyor.Sizler geri nasıl uyutuyorsunuz? Beşik sallanıyor ama tekrar alışmasın diye sallamıyorum ben.Asla sallamadan uyumayan bir bebekti geçen hafta ishal ateş hasta oldu o zaman çok ağlıyordu yanıma almıştım.O halsizlikte yanımda uyudu.Bir kaç kez daha denedim baktım uyuyor artık sallamıyorum arkasına pışpıs yapıyorum önce direniyor sonra pes edip uyuyor.