Eliffnrr Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptım bugün tam 1 ay oldu kaç gündür ishalim ve ameliyat yerimde biraz ağrı sızı var yaşayan varmı çok korkuyorum doktora gitmeye yardımcı olursanız sevinirim ☹
Pamukoglum_0 Eliffnrr Canım merhaba üzgünüm ishal hep olacak en enn ufak üşütme de bile 4,5 aylık bebeğim ve hergün mutlaka usutmus gibi WC koşarım ağrı da normal ama için rahat edecekse görün doktoruna zaten 40 gün sonunda muayene var
Erva_prenses Eliffnrr canım korkma yavaş yavaş düzeliyor ben 4 ay önce oldum hala uyuşuk hissetmem karın üstü uyuma çok baskı yapma bikaç ay idare ediyoruz sonra düzelir inşallah 🙏🏻 😌
arelinannesi1234 Eliffnrr ishal normal demisti doktor valla benim 7 ay oldu hala ağrıyor is yapınca yada üşüyünce yada areli cok kucağımdan gezdirirken ağrıyor. Hem bazen arel vuruyor karnima sanki yeni ameliyat olmus gibi ağrıyor
Eliffnrr Pamukoglum_0 İshal ve ağrı çok takılıyo kafama ama şimdi biraz daha rahatladım Allah razı olsun, 40 gün sonu muayene ne için
Eliffnrr Pamukoglum_0 ağrı ilk zamanlar bu kadar olmadı sonradan başladı normal midir sizce üşüttüğüm için olabilirmi
denizkizi_ Pamukoglum_0 ay gerçekten öyle bende aynı şekilde çoğu zaman çok afedersiniz ishal oluyorum ve çok üşütüyorum benim de bebeğim 4.5 aylık geçmiyor o durum 😬
Eliffnrr Cindy_35 umarım en kısa zamanda geçer çok zor bebek bi yandan ağrılar bi yandan Allah yardımcımız olsın
Pamukoglum_0 Eliffnrr ultrason ile rahim eski hâline gelmiş mi diye bakılır ve smear testi yapılacak doktorunuz söylemedi mi
Pamukoglum_0 denizkizi_ Kuzenlerim in bebekleri var hepsi sezaryen inanın 5 yaşında bebeği olan bile diyor sezaryen den sonra oldum böyle biri üflese üşütüyorum
Eliffnrr Pamukoglum_0 sanırım verdiği takip listesinde vardı ya inan kızım olunca kendimi unuttum,malum doğumdan sonra bayağı sorunlar yaşadım(kaynana sorunsalı) kendime hiç bakamadım
Pamukoglum_0 Eliffnrr ahh çok geçmiş olsun diğer konu için de ayrıca üzüldüm herkes maruz kalıyor maalesef burada görüyorum çok üzülüyorum ben bana yaptığı ilk hatada bağımı kestim 2 yıldır görüşmüyorum çocuğumu bile eşim yalvar yakar foto ile gösterdi ona bile müsade yoktu
Eliffnrr Pamukoglum_0 en güzeli bende aynı şekilde doğumdan sonra yaptıkları yüzünden yüzüne bile bakmıyorum herkes yerini bilmeli