cennetkokulubal Bebeğim 48 günlük kakasını 2 günde 1 yapıyor ve sadece 1 kez . Onun dışında hep çişinş yapıyor . Emmiyo bende sağıp süt veriyorum yetmiyor mama veriyorum. Mamadan kaynaklı olabilir mi ? Kakasını Yaprkende zorlanıyor