Şöyle söyleyim oğlum yüz üstü durmazdı,dönemezdi, emeklemedi, oturması geç oldu 13 aylıkken yürüdü 😊 kızım 3 aylıkken yüz üstünden sırt üstüne sırt üstünden yüz üstüne dönüyordu resmen yuvarlanıyordu.6 aylıkken emekledi 7 aylık desteksiz oturuyor.Oğlum iştahlı kızım iştahsız yani diyeceğim aynı anneden babadan olan çocuklar bile o kadar Farklı ki .Kimseyi dinlemeyin çocuğunuza odaklanın varsın geç yürüsün şükür sağlığı yerinde maratona yetişmeyecek yA.Düşünsenize doğduklarından beri çocukları hep yarıştırıyoruz hem kendimize hem çocuklara yazık.Doktor iyi dediyse sıkıntı yoktur biraz rahat bırakın kendine cesareti gelsin ☺️